Om oss

Metodistkirken i Lillestrøm består av varme og engasjerte mennesker. I menigheten finner du mennesker av forskjellige alder og vi har tilbud som kan passe for alle. Blant annet kan vi nevne, speidergruppe, kirketreff og åpen kirke. Her møtes også AA gruppe og St. Georges Gilde.

Målet for denne menigheten er å være en diakonal kirke i lokalsamfunnet. En relevant og åpen menighet, hvor mennesker finner tro og føler seg hjemme. Det betyr at du er hjertelig velkommen uavhengig av tro eller tvil, språk, etnisitet, seksuell orientering og fungeringsgrad. Alle menighetens aktiviteter er åpne for alle.

Lillestrøm Metodistmenighet er en frikirke, og den ble offisielt stiftet 3. september 1899. Det sies å være den kristne organisasjon som kan vise til lengst sammenhengende virksomhet i Lillestrøm. For historie, hent info her.

Ønsker du lære mer om Metodistkirken generelt, og hva vi tror på, kan du finne dette på Metodistkirkens hovedsider.